Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 december 2012

Lucia!

Godmorgon alla goa bloggläsare och GLAD LUCIA på er :)

Förlåt för dåligt bloggande igår, men mådde inge vidare igår så spenderade mestadelen av min dag sovandes i sängen! Och sen på kvällen  hade jag och min älskling kvalitets tid i soffan då vi bara ägnade oss åt varandra och kollade på film. Sista avsnittet av Bonde Söker Fru också :)

Igår blev det ingen ridning, men tur som jag hade så kunde Lisabeth ta Palita! Guld värt när man inte mår så bra. Men idag mår jag bättre och ska ut sen efter första jobbpasset och rida henne en sväng. Mår fortfarande inte riktigt bra så blir en lugn tur. Palita hade verkligen behövde ett ordentligt dressyr pass, ridas igenom ordentligt, men känner att de orkar jag inte idag. Och hoppas Hanna kan vara med och hjälpa mig, kanske till helgen. För gör så himla mycket när hon gör det, ridningen blir så mycket bättre!

Hörs mer senare!
Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar