Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

9 december 2012

Derby förlust för oss.

Ja vad ska man säga, Ale var det bättre laget matchen igenom. Vi var inte riktigt på tårna, tog inte våra chanser fullt ut och spelade inte alls så bra som vi brukar, tyvärr!
Men vi kämpade oss igenom matchen iallafall och slut resultatet blev 8-2 till Ale.
Jag hade ändå en hyfsat bra match då jag spelade fram Rännan en gång och sen satte jag ett riktigt gött mål med 2 minuter kvar av matchen :) Så nu har jag spräckt min bubbla när de gäller att göra mål i Div. 2 och det känns riktigt riktigt skönt!

Herrarna spelade innan oss, även dom mot Ale och de blev tyvärr förlust där med.. Här ser vi Tobbe fullt fokuserad på att teka :)



Alfons ville inte att Tobbe skulle åka på match förut, eller så vill hon åka med ;-)
Unnade mig en varm choklad med marshmallows när vi kom hem, tyckte jag behövde det efter dagens förlust!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar