Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

25 november 2012

Burås lämnade WO...

..så det blev ingen match idag. Riktigt synd för jag hade sett framemot det massor och var väldigt taggad. Skulle dessutom få äran att vara matchens profil. Men de får väl sparas till nästa hemma match hoppas jag!

Istället spenderades hela kvällen hos Fredrik och Sara. För idag var ingen vanlig dag, utan Saras födelsedag. Goaste tjejen fyllde 25 år idag och bjudit hem lite släkt :) Var ett riktigt mysigt kalas som innehöll massa kul!

Veckan som kommer blir ganska lugn på jobbfronten. Har tagit ett extra jour pass på jorsalagatan imorgon, men jobba kl 21. Så är ledig på dagen, får se vad jag hittar på.
Tisdag blir de stallet med Sara, vi ska rida ut Palita och Lopez tillsammans.
På onsdag ska jag och älsklingen åka till ULLARED äntligen! :) Så tidig morgon, frukost på vårat ställe och förhoppningsvis en hel del bra shopping!

Sitter i soffan med älsklingen och kollar "Vem kan slå Filip och Fredrik", Henke Larsson är gäst detta program och shit va duktig han är, grym på ALLA bollsporter han ställer upp i :)
Godnatt alla mina fina!

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar