Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

5 oktober 2012

Underbara sol

Hej alla goingar :) 

Så var även denna vecka till ända och det är fredag! Ska bli skönt att bara vara hemma ikväll, blir tacos och massa lugnt mys i soffan med älsklingen min :)

Igår efter jobbet åkte jag hem en sväng till Malin. Träffade hennes 5 månaders pojk Theo, sicken going han är, söt som socker :) Sen fika vi och pratade i timmar, hur trevligt som helst! Kul att få upp kontakten med Malin igen. Jobbigt att träffa folk man känner och deras bebisar heltiden, för vill ju bara mer och mer ha en egen, få bli gravid, är nog de jag längtar mest utav allt efter nu! Känn ingen press älskling ;-)

Stallet igår började med en härlig uteritt på Lopez i solen, var jätte fint väder :) Ha var väldigt seg och trött, Hanna hoppa träna i onsdags och förstod att de vart en hård träning! Men gott för både Hanna och Lopez!
Palita fick en promenad, vi klättrade en del. Men va jobbig hon var, hon attackerades av sådana där hemska eldflugor eller vad det heter.. Dom kryper in under hästarnas päls och kliar som bara den, inge kul alls..



Nu ska jag ta en dusch, nyss vaknat efter några timmars sömn, jobbade natt! Sen ska jag åka till kärna och hämta mitt paket från Hööks som kommit :)

Kramar Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar