Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

22 oktober 2012

Tom på ord..

Godmorgon fina bloggläsare!

Vaknade för en timma sen, fick lite smått panik för hade bokat ett Indoor Walking pass på sportlife kl 10. Inser att jag inte kommer kunna gå för känner av en lättare förkylning och sen var det för sent att avboka också. Kul, blir till att betala 40 onödiga kronor! Men så blir de när man glömmer av, är ledig och försöker sova ut lite!

Precis tagit en kopp kaffe, sitter i soffan med ipaden, gör min vanliga morgon ritual. Läser alla bloggar jag följer och uppdaterar min egna :)

Spelade vår andra hemma match i div 2 igår och de gick sådär.. Förlora med 5-3 mot Backadalen, en match vi verkligen borde vunnit!! Jag fick spela forward vilket kändes som ett slag i magen, vet inte varför, för de gick ändå hyfsat bra under matchen. Men är känslan jag får, älskar ju att vara center, där jag alltid spelat så var tufft psykiskt igår.. :( Men bara att ta nya tag! Fick iallafall spela tillsammans med bästa Malin :)
Ikväll är det träning och ska nog ta och prata lite med tränarna, bara säga hur jag känner! Hoppas på en riktigt bra träning, kommer dock sakna Maria som tydligen är med i div 1 truppen nu.. :-/

Ska snart åka till bästa Louise, blir Mario och umgås, känner att jag behöver de! Bara få vara med en god vän och må bra :)

Imorgon blir det lektion för Hanna på Palita :) Kul att äntligen få rida för henne, va ett tag sen sist, nu gen! Men är svårt att få till ett bra tillfälle! Så är väldigt taggad och förväntansfull :)
Red ut Palita med Hanna och Brownie igår, gick super, vi trava och galoppera en del. Palitas hosta verkar bättre, tog temp på henne också men hon hade ingen feber. Brownie sotade faktiskt till två gånger också, så tror de går lite förkylning hos hästarna i stallet!

Kramar Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar