Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

16 oktober 2012

Min tisdag.

Blev en härlig start på min dag, ett body pump pass på sportlife :) Kändes väldigt skönt när jag idag la på lite mera vikt, känns så gott när träning ger resultat!
Efter sportlife åkte jag till Louise, där hängde jag i flera timmar. Åt gott, prata, kände på bebisen i hennes mage som rörde sig :) Och så spelade vi Mario på hennes Wifi, hur kul som helst!!

Åkte vidare ut till stallet. Blev först en tur på Palita med Hanna och Brownie :) Blev en lugn skritt tur då Brownie precis är igångsatt efter lite vila, men Palita är riktigt seg nu ändå för att hon brunstar. Skönt att komma ut med dom även om de bara blev skritt. Sen tog jag ut Lopez på en tur också, Hanna skulle ha ridit han, men jag hade en hel del tid att döda så jag tog han istället :)
Så kul att vara i stallet samtidigt som Hanna, mycket roligare än att vara där själv på dagarna. Vi umgås, planerar och pratar en massa :) Är en massa på gång i stallet nu, mestadels är drömmar och tankar hos Hanna, men tror de mesta kan bli verklighet om vi bara hjälps åt :)
Imorgon ska jag rida igenom Palita ordentligt i ridhuset!

Kollar Sverige-Tyskland nu och vi ligger under med 2-0 redan efter 15 min.. ser mörkt ut tyvärr!
Strax åker jag in till mitt ena jobb, tagit ett extra natt pass där nämligen. Men har lite ångest för har haft så fullt upp idag att jag inte hunnit vila något :( Men men hoppas på en hyfsat lugn natt och så får jag sova är jag kommer hem imorgon morgon!

Kramar Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar