Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

30 oktober 2012

Effektiv tisdag

Började min dag med ett BodyPump pass kl 9 med grymme instruktören Frida :) Kändes mer än vanligt idag och jag la på en del vikt. På benen är jag nu uppe i 15 kg totalt, så en ökning på 5 kg sen jag börjademed bodypumpen för 3 veckor sen :) Även biceps, rygg, rumpa och triceps har jag ökat lite smått med vikt. Känns så gott när man kan börja göra det, när man märker att man orkar mer och mer och det ger resultat :)

Sen blev de storhandling, hem äta en snabb lunch och sen vidare ut till stallet..
Helt underbart väder idag, klarblå himmel och sol :) Började med att rida ut Lopez, han var pigg och kändes bra. Han vila igår, eftersom Hanna tävla i söndags, så han var lycklig över att få komma ut idag. Sen skrittade jag ut Palita med Lisabeth och Grållan. Blev en härlig skritt tur i skogen på ca 45 min. Palita får mjukstarta lite nu efter sin förkylning och korta vila!
Gud va lång päls hon har nu, hon behöver verkligen klippas snart, får se när de kan bli av!

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova, väntar på Tobias som är iväg på innebandy träning. Imorgon ska jag unna mig litesovmorgon, sen träffa min fina vän Louise :)
Vi hörs mer imorgon!
Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar