Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 september 2012

Since you went away


Stig Svensson
1935-2011



Idag har då dagen kommit, dagen som för exakt ett år sedan förändrade mitt liv för alltid. Dagen som jag alltid kommer minnas med ledsamhet i mitt hjärta men även en del lättnad.
Kan inte förstå att jag levt ett helt år utan att få träffa min underbara farfar en enda gång. Och att det gått 365 dagar sedan jag fick det där jobbiga samtalet av pappa, 365 dagar sedan jag såg dig för sista gången och smekte din kind farväl.
Saknaden är obeskrivlig, har dig med mig i mina tankar hela tiden. Vissa dagar är jobbigare än andra! Men jag vet att du har det bättre nu, cancern gjorde så att du mådde väldigt dåligt på slutet och nu slipper du allt de eländet!
Senare idag blir det minnestund för dig vid din gravplats. Jag ska tända ett ljus för dig och lägga en stor bukett blommor hos dig! Jag Älskar Dig Farfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar