Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

20 september 2012

Man måste jobba!

Denna veckan är de verkligen super duper mycket jobb! Igår började jag jobba 6:30 ute på skolan och hade samverkan med en hel 2a på förmiddagen, kan säga att jag var helt slut sen. Runt kl 11 var jag så trött i huvudet att de kändes som jag redan checkat ut och gått hem. Slutade som tur var 14:30 så överlevde dagen! Men gud va kul det är ändå att jobba ute på skolan, ungarna är helt underbara (nästan alla iallafall) och alla fröknar är underbara :)
Blev inget stallet igår. Skulle åkt ut och ridit Palita efter jobbet men var helt färdig. så Lisabeth tog henne för mig! Men idag efter jag slutat så åker jag ut till stallet, tänkte rida igenom Palita lite :)

Vad händer för alla andra idag då, någon som skall göra något kul?

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar