Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

25 augusti 2012

Kungshus Cup

Hej på er!

Igår drog Kungshus Cup igång, som vi i SKIBK arrangerar. Vi spelade en match igår kväll, den förlora vi emot Älvstranden. Mötte dom även idag på morgonen och förlora då med! Dom var duktiga och satte sina lägen, vilket vi inte gjorde! Bra matcher ändå båda två :)
Sen senare idag mötte vi Tunet från Norge, där Lisa var med och spelade, hon spelade med oss förra säsongen! Jag kunde tyvärr inte spela denna matchen för mitt knä orkade inte tyvärr, kunde knappt springa på uppvärmningen så fick lyssna på min kropp och stå över. Men mitt grymma lag lyckades ta hem segern och grymme Angelica tryckte in 2 baljor :)



Ikväll/natt blir de ett extra natt pass på Jorsalagatan, riktigt goa pengar om man säger så ;)
Hem och sova imorgon bitti och sen till stallet och rida Lopez och Palita :)
Får skriver mer imorgon för nu orkar jag faktiskt inte..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar