Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

7 augusti 2012

Få jaga vit plastboll igen

Igår gick vi äntligen in i hallen igen och lirade underbar innebandy efter låång väntan! Har känt hela sommaren att min goa motivation inför kommande säsong inte riktigt funnits där, men räckte att jag tog upp klubban ur fodralet igår så fanns den goa känslan där igen :) Jätte kul att få träffa alla igen! Blev en riktigt kul och bra träning,över förväntan eftersom de var ett tag sen som vi alla höll i en klubba sist.
Kan ju säga att jag vaknade med mega träningsvärk idag iaf!!
Nu ska jag äta lite och sen åka till stallet. Jennifers kusin Elisabeth ska komma ut och provrida Palita idag och jag ska rida Lopez :) Hoppas bara att regnet lugnar sig..

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar