Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

22 augusti 2012

En sväng på akuten

Chansade efter jag slutade jobbet imorse och åkte till akuten med förhoppningen om att dom skulle kunna kolla på mitt knä. Var helt tomt inne på akuten. Fick sitta ner 15 min, sen undersökte 2 sköterskor mig, sen fick jag vänta 15 min igen och sen blev jag hämtad av ortopeden. Hon klämde, böjde och kände på mitt knä men kunde inte fastställa vad det var så hon skickade mig upp till röntgen. Väl där gick de super fort också, va klart på knappt 20 min :) 
Sen tillbaka till akuten och fick vänta en kort sund sen kom ortopeden. Röntgen bilderna visade inget alls. Så hon gav mig en remiss till sjukgymnast, övningar att göra hemma och sen sa hon att jag är uppsatt i kö för att få göra en MR (magnet röntgen). Men går de över innan dess så skall jag avboka den. Så hoppas detta går över och att sjukgymnasten kan hjälpa mig! 
Ortopeden sa att de är bra om jag fortsätter att träna som vanligt, så länge de känns bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar