Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

11 juli 2012

Tre hästar

Natten på jobbet vart lugn, vilket var skönt. Åkte hem imorse närmar slutat och vilade en stund. Sen blev det lunch, bloggande och lite telefon samtal. Kl 14 plockade Sara upp mig och vi åkte till Tre Hästar. Köpte en fly veil till Pixie i stallet och tittade på hjälm till Sara. Sen åkte vi vidare till stallet och red ut på Palita och Lopez :) Blev en lång tur idag igen, med mycket skritt! Imorgon får Lopez vila och jag ska rida igenom Palita lite tänkte jag :)
Blivit så himla sugen på att rida Palita nu när jag sett Sara rida henne två dagar i rad!





Vaknade för en stund sen, total slocknade på soffan en stund efter maten! Så underbart att bara somna så tycker jag, bästa som finns när man är riktigt trött :)

Imorgon blir de nog hatten för mig och Sara, någon som skall med!? :)

Sandra

1 kommentar: