Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

20 juni 2012

I miss you


Saknar mina underbara värdbarn galet mycket! Kan inte fatta att det snart gått ett helt år sen jag såg dom sist. Tänk va mycket dom måste ha växt och förändrats! Olie måste vara jätte stor nu, fyllt 5 år redan. Axel är 3 och Elsa 1,5 år :)

För er som inte vet så bodde jag ett år i USA, Washington DC och jobbade som Au pair hos familjen Fitzharris. Är de absolut bästa jag gjort i hela mitt liv :) Lärde mig så galet mycket nu, om omvärlden, mig själv. Växte nåt enormt som person, fick annan syn på världens och människor. Träffade otroligt mycket nya människor, träffade nya vänner för livet! Gjorde massa kul saker hela tiden, ingen dag var den andra lik :)
Mitt år i USA kommer jag ha med mig som ett jätte fint och positivt minne! Det gjorde mig starkare som person och mitt liv blev bara rikare efter det!
Så funderar du på att åka som Au Pair, så säger jag bara - GÖR DET! För du kommer ångra dig för resten av ditt liv om du inte gör det nu, medans du är ung och har chansen! Jag var ändå 22 när jag åkte, vilket är ganska gammalt för en Au Pair. Dom flesta som åker, gör det precis vid studenten, när man är 18-19 år gammal.

God I miss my Family


Axel kör säkerheten först, även när man leker med tågbana inomhus!


Olie med sin Easter Basket :)


Axel :)


Underbart söta Elsa bara några månader gammal, med fina vännen Lovisa <3


Elsa :)


Sötare bebis får man ju leta efter!


Mina killar det, Go Sweden!


Mina stora going :)


Du fick mig alltid att le :)


You are to good to be true, Love you!


Varning för galet söt tjej tjusare om några år!!


Saknar min värdfamilj! Vissar dagar mycket mer än andra, vill bara hoppa på ett plan och åka dit. Men ska ju försöka komma iväg en vecka här nu snart och hälsa på. Innan det går för lång tid och ungarna hinner växa allt för mycket! Också så dom kanske kommer ihåg mig lite iallafall när jag kommer dit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar