Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 juni 2012

Regn och rusk..

Jobbat på mitt gamla jobb idag, var jätte kul att träffa alla och jag njöt hela tiden verkligen :)
Efter jobbet åkte jag till Kungälvs Sjukhus för att skriva in mig där, så jag kan ge blod där istället, så jag slipper åka in till Göteborg varje gång. Fick en tid på torsdag :)
Sen åkte jag till stallet och red Palita. Gick till paddocken och red med Hanna. Red igenom henne lite och hon kändes fräsch :)

I lördags åkte jag och Tobias till Marstrands Havshotell för att sova en natt där, njuta på spat, äta gott och bara vara :) Var jätte fint och hela vistelsen blev kanon! Mest tackvare min underbara pojkvän men också tackvare min vän Louise sOm jobbar där, hon fixade väldigt mycket för oss och vi fick ett väldigt bra pris på våran vistelse :) Ibland är de guld att ha kontakter på olika ställen!!

Nu blir de lugnt här hemma en stund, sen in och jobba natten!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar