Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

25 juni 2011

Midsommar i Staterna

Idag fredag 24 Juni sa ar det da antligen dags for en Svensk Midsommar :) Kanns valdigt konstigt att ej vara hemma i Sverige dock och gora allt som man brukar! Alla dar hemma har berattat om allt dom gjort idag osv, jag vill OCKSA!!
Men nar mitt 10 timmars arbets pass var over sa hoppade jag i duschen och gjorde mig iordning for kvallens handelser! Jenni hmatade mig vid 7, sen akte vi och plocka upp Elin vid metron och sen vidare till Louice hus. Dar gjort vi de mesta som man gor pa Midsommar. Fixade kransar, pynated lite, at en massa god mat och bara njot av att bara vara svenskar, vi var ett jatte harligt gang pa 15 svenskar, vara 2 var killar ;)
Sen vid 12 tiden sa skulle Jenni hemat sa jag och Elin akte med henne till Dupont Circle, dar gick vi till utestallet Public. Var riktigt nice, 4 vanings stalle med takterass med dansgolv och grejer :)


The one and only, Elin <3


Elin, Sofie och Jenni :)




De kommer komma fler bilder fran sjalva Midsommar firandet, men som vanligt sa ar det min goa van Lovisa som tar flest bilder :) Hon kan verkligen ta bra bilder ocksa, sa hon far oftast aran! Ska forsoka ta mig dit nagon dag fa alla bilder!

Imorse akte jag till poolen med Heidi och barnen en svang. Riktigt chill, solade lite, at lunch och busade i poolen med pojkarna :)
Sen resten av dagen har bestatt av lunch pa District Taco med Lovisa, sen massa tid framfor datorn och pratat med manga dar hemma! Kvallen avslutades med en lopar runda och sen en skal popcorn!

Nu kallar sangen, ar helt slut!
Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar