Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

6 oktober 2010

The fall is here

Ar inte varldens basta pa att skriva har varje dag, antar att jag inte ar den mest hangivna bloggaren, men har faktiskt mycket annat for mig ocksa som ibland gar fore ;)

Borjar hamta mig efter den extrema forkylningen jag hade, usch och fy sager jag bara. Sondagen var inge kul, spenderade hela dagen inomhus och i min sang!

Igar akte jag in till DC for att mota upp Sofia, Martina och Julia, vi skulle ga till HardRock for att ha en avskedsmiddag for Julia. Hon aker tillbaka hem till Sverige idag.. :(
At en god nachos tallrik med kyckling! Julia ville bjuda ut Martina for hon har stallt upp sa mycket for henne, plus att hon fyller ar pa fredag. Sa jag och Julia fixade sa Martina blev uppdragen pa en scen typ, alla inne pa HardRock hurrade for henne och hon fick en smaskig glass :) Fatta att hon var surprise!!

Imorse nar jag gick till varan Community Park med pojkarna sa var de riktigt kyligt ute, vi fick alla dra pa oss varmare trojor. Pojkarna vart varma for dom springer och ror sig hela tiden, men jag fros faktiskt. Anda fick jag lana en riktigt varm, vindtat fleecejacka av Heidi. Jag maste uppdatera min garderob med hostklader nu. Stovlar, jackor, varma byxor och trojor!! Far bli i helgen helt enkelt.
Nar jag var pa IKEA i lordags med Sara och Isi, sa kopte jag annu mer ljus, ljushallare. Sa nu ar mitt rum mer hemtrevligt och redo for en mork host :(

Jag tanker ofta pa hur lyckligt lottade jag ar som hamnade hos denna underbara familj! Ar andra, som Julia, som verkligen inte har sadan tur med sin familj.. Jag kanner mig glad och stark, fatt en underbar borjan pa mitt ar, sa jag vet med sakerhet att jag kommer klara av detta aret galant :)
Kommer ju antagligen fa aka hem en svang i sommar, da Pappa och Britt-Marie ska gifta sig, men inget datum ar spikat an. Berattade for Heidi och Leo, dom sa att det kraver ju absolut en resa hem, sa inga problem for dom att jag aker hem en vecka for brolloppet!! :) Sa alla ni som vill traffa mig da, forst till kvarn med att boka dejt med mig!! ;) Om inte sa kommer jag ju hem i slutet av augusti, mitten pa oktober. Om jag nu inte far for mig att forlanga och stanna 6,9 eller 12 manader till! Men da kommer jag absolut hem i 1 eller 2 veckor och halsar pa, sa ni kan vara lugna!

Nu sover pojkarna, ska snart vacka dom, vi ska ivag pa Playdate  med min van Isi och hennes barn :)
Ikvall blir de Starbucks med underbara vanner <3

Imorgon ska jag fixa mitt Amerikanska Korkor, hall tummarna for mig!

Pussar & Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar