Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 september 2010

Natti Natti...

Har precis nattat pojkarna, dom sover sa gott! Heidi ar ute pa middag med sina vanner ikvall, sa jag har jobbat nu nagra timmar pa kvallen, for forsta gangen. Allt har gatt jatte bra :)

Idag var Olies forsta dag pa Preschool. Att aka dit och lamna honom gick hur bra som helst, duktiga Olie :) Sen akte jag och Axel till en lekpark en stund och sen hem och lekte lite. Sen vid 12 var det dags att hamta Olie igen, gick lite varre denna gangen. Da han inte ville halla min hand nar vi skulle ga over vagen, han borjade skrika och blev arg.. Men till slut fick jag lugnat honom och fick snallt med han over vagen och han holl min hand :) Sen hemma blev det en snabb lunch och sen dags for pojkarnas nap!
Nar jag hade lagt dom sa slutade jag jobba efter som jag skulle jobba kvallen! Tog en power nap i 2 timmar :P Sen begav jag mig ut och joggade en svang, var riktigt skont :)
Hoppas jag ska kunna bestamma vilket gym jag ska bli medlem i snart sa jag kan borja trana pa gym oxa!!

Far racka for idag! Nu dags for lite Ben&Jerry och tv :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar