Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

15 september 2010

Movie night in Georgetown

Kom nyss hem ifran en mysig bio kvall med Sofia och Isi :)
Jag och Isi korde till Georgetown, forsta gangen jag korde dit sjalv, gick galant :) Hittade en parkering utan problem, motte sen upp Sofia utanfor bion!
Vi sag "The Switch" med Jennifer Aniston, den var riktigt bra, vard att rekomdera :)
Sa nu har man vart pa bio i USA, var betydligt billigare an hemma, kostade ca 65 kr att se denna filmen och den var faktiskt ratt nyutslappt sa! Om man jamfor hemma i Sverige dar en ny film kostar minst 100 kr..

Ringde Julia nar jag kom hem, hon har verkligen haft maximal otur med sin familj.. Hennes vardmamma ar helt knapp, assa ursakt men dum i huvudet rent sagt ut! Fattar verkligen inte hur vissa manniskor funkar och hur dom kan saga och gora som dom gor!! Sa Julia ska nu in i rematch for att forsoka hitta en ny familj, helt sjukt, vart har i knappt 3 veckor hos familjerna och Julia ska redan forsoka hitta en ny. Lider sa med dig gumman <3
Jag ar sa lyckligt lottad som hamnat i en helt underbar familj! Heidi ar ratt involverad i vad som hander med Julia och hon kunde inte forsta hur Julias vardmamma kunde gora eller saga sa som hon gjort.. Heidi har bjudit in Julia hit till oss, for Julia vill och kan verkligen inte stanna hos sin familj, hon mar inte bra dar!
Vi ska ju aka pa varan Beach Trip pa lordag ner till South Carolina, sa Julia kan inte komma hit forrens nasta onsdag nar vi kommer hem, onskar vi inte akte ivag nu, sa hon kunde komma hit nu! Ta hand om henne sa hon slipper all skit hon sin familj!!!
Kampa pa vannen du klarar detta <3

Imorgon ar jag ledig fram tills kl 12, da ska jag hamta pojkarna pa preschool. Axel har sin forsta dag dar imorgon, spannande :)
Pa eftermiddagen sen blir det playdate med Isi och hennes barn, ska bli kul :)

Langtar till fredag da Nina ska ha middag och fest hemma hos henne :) Hennes vardfamilj ar bortresta sa da passar vi pa och festar :) Yeah!!

Nu blir det till att kolla Idol och sen nana kudden.
Godnatt Varlden <3
Kramar

1 kommentar:

  1. Du är underbar Sandra, är så glad att jag har dig! Hälsa Heidi så gott!! <3 Massor med kärlek! / julia

    SvaraRadera