Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 september 2010

Awesome Weekend :)

Forlat att jag har varit sa dalig pa skriva har, men har haft fullt de senaste dagarna!

I fredags sa jobbade jag hela dagen, allt gick kanon med pojkarna! Nar dom vaknade upp efter sin nap runt 4 tiden sa fragade Heidi om jag ville ut och springa en svang med henne och pojkarna :) Sa vi satte pojkarna i en barnvagn som man kan ha med sig nar man springer, hur bra som helst! Sa vi sprang till en stor lekpark en bit harifran, dar lekte pojkarna lite och sen sprang vi hem, blev val en runda pa 3 km iaf, en bra start efter min rejala forkylning :)

Sen hoppade jag in i duschen, gjorde mig iordning, sen korde Heidi mig till Metron i Rosslyn. Jag tog Metron till Friendship Hights for att traffa Sofia :) Sen korde vi hem till Martina for att traffa henne och Julia, som hade akt dit tidigare! Vi akte till ett jatte mysigt stalle och at god pastamiddag :) Sen korde vi hem till Martina igen, kollade pa senaste Idol avsnittet, umgicks och flummade! Hihi vi hade mega kul tillsammans, tycker om er tjejer <3
Jag akte jag och Sofia hem till henne och jag sov over dar. Nasta morgon nar vi vaknade runt 9 tiden sa slog vi pa TVn och hade helt glomt av att det var 11 september, sa var en massa minnes grejer pa tv. Obama holl ett lang tal bland annat!
Sen blev det frukost, traffade Sofias vardmamma och ena sonen, dom var jatte trevliga :)
Tog en mysig promenad till bussen, akte in till Metron. Sofia akte med pa min Metro hem till Arlington for hon skulle vidare till sin kille som bor i Vienna :) Jag gick av i Claredon och tog en skon promenad hem, tog ca 20 min.

Val hemma sa tog jag en dusch, at lite lunch, sen plockade Nina upp mig. Vi akte och hamtade Stella och sen begav vi oss mot Potomac Hill's och den gigantiska Outlet Shoppingen :)
Tog ca 30 min dit och tack ah gud for gpsen ;P haha
Val framme sa mottes vi av en gigantisk parkering, val inne sa fick man en chock, storsta shopping centret jag nagonsin sett!! Vi gick runt dar i 8 timmar, shoppade saaaa mycket! Bland annat converse for 350 kr, Tommy Hillfiger polo t-shirt for 150 kr mm. :P Helt galet billigt, vi ska latt dit igen snart!!
Val hemma igen sen sa vart man helt fardig men ocksa sa himla nojd for allt bra man kopt till grymma priser :)

Igar var det dags for varan Beach trip med LCC grupperna. Jag vaknade kl 6 av att det regnar ute... :( Men var bara att ga upp, ata frukost och packa. Nar jag sen gick over till Nabila vid 7.15 sa hade det iallafall slutat regna. Vi akte till East Falls Church for att hoppa pa bussen. Traffade massa vanner, Maggie, Valeria, alla underbara tyskor mfl. :)
Resan ut till kusten tom ca 3 timmar, jag var sa trott, sov bara 5 timmar den natten, sa jag satte pa min ipod och sov typ hela resan! Val framme sa blaste det, var mulet och inge kul beach vader alls :(
Men vi at lunch, tog massa kort nere pa stranden. Sen blev det till att kolla in alla affarer, blev lite shopping! Besok pa Donkin Donuts, tva ganger faktiskt :P Sen at vi middag pa en pizzeria, inte den godaste pizzan men de funkade! Sen tog vi stort gruppkort nere pa stranden och sen akte vi faktiskt hem en timma tidigare, vadret gjorde att vi ville hem ;)

Nu sover pojkarna men dom ska snart upp igen! Sa snart back to work again :)

Kramar

Tommy Hillfiger troja for 150 kr :)



Best underwear ever <3

1 kommentar:

  1. Haloooo!
    Wow vad kul med all shoping!! Låter som ett himmelrike! Blir något shopingsugen när du berättar om detta och visar bilder.
    Puss o kram!!!

    SvaraRadera