Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

8 september 2010

Mitt forsta LCC mote avklarat :)

Min LCC Melissa akte precis harifran, vi har haft varat forsta lilla mote tillsammans med min vardforaldrar! Meningen med detta motet ar att man ska ga igenom eventuella regler, se till sa allt funkar osv. Alltsa ett ratt sa allvarligt och seriost mote. Men vi, vi skrattade och skamtade mer an pratade allvar :P Mina foraldrar ar sa underbara, dom har inte en massa regler hit och dit, utan ar mer att man skoter sig och anvander sitt sunda fornuft! Sa Melissa vart helt paff nar vi inte hade nagra regler eller nat, for da hade hon inget att bygga sitt mote pa ;) hehe
Men var ett trevligt och bra mote, jag och aven Heidi och Leo fick annu mer bra info osv. Sen fick jag betalat Beach resan som ar nu pa sondag ocksa :)
Melissas LCC grupp + 2 andra grupper ska aka till stranden over dagen och bara ha en trevlig tid tillsammans, ska bli jatte kul :)

Idag har vart en bra dag. Jag, Heidi och pojkarna akte forst en svang till biblioteket, kollade lite pa bocker, Heidi visade mig mer om alla sagostunder osv. som man kan ga pa med pojkarna :) Sen korde vi till Bank of America sa jag kunde ansoka for ett amerikansk bank konto med debitcard and creditcard! Sa snart far jag hem dom sa jag kan borja shoppa!! :) Sen ska Heidi och Leo fixa sa min lon jag far varje fredag kommer in pa mitt kort automtiskt.

Sen akte vi hem och at lunch, sen akte Heidi ivag pa moten sa jag laste saga for pojkarna och la dom i sina sangar. Bada tva skotte sig klockrent och somnade gott :)
Da hade jag lite FREETIME :) Spenderade mycket tid framfor datorn, som vanligt ;) Tog aven en promenad med hundarna! Forresten, min hals och forskylning ar nastan helt borta nu, sa imorgon ska jag forhoppningsvis kunna ta min forsta spring runda har i krockarna :) Hittills bara blivit promenader med hundarna, det ger ju nagot oxa men loptraning ger alltid mer! Ska skaffa mig mitt gymkort snart ocksa, kostar ju en del men tycker det ar vart det. Gymkorten ar inte gratis hemma i Sverige heller sa. Kollade mina konto pa Swedbank igar och jag hade fatt en lon som jag helt glomt att jag skulle fa, dessutom en helt okej lon :)
Sa ska utan problem kunna skaffa mig ett gymkort, behover inte ta det allra dyraste!

Sitter inne pa mitt rum nu, klockan ar 8 pa kvallen har, funderar pa om jag ska ga en promenad, springa en svang, lasa min bok eller sitta har vid datorn!? :) Inte latt att bestamma eller valja ibland alltsa!

Trakigt nu for alla vanner och sa hemma ligger och sover nu :( Maste vara inloggad mycket tidigare for att kunna prata med folk! Tur for mig sa har jag lite rast har mellan 13:30-16:30 ca, sa kan passa pa att prata med folk da :)

Nu far det vara nog for idag, kan inte skriva en hel bok varje dag ;)
Pussar & Kramar

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!
    Äntligen fick jag en stund över för att läsa samt skriva ett par rader till dig.Du tycks ju trivas som tur är.Det verkar vara ett helt underbart äventyr du är på.Här hemma har vi lite regn och rusk Hösten är här.Skall packa för pappa och jag åker från Hösten till Kreta i morgon lördag det skall bli helt underbart.Vi hörs vi när vi kommer hem,då har du väl skrivit en hel del(en liten bok)som vi får läsa. Jätte roligt att följa ditt liv hur du har det långt där borta.Sköt om Dig till dess Må Bäst.
    KRAMAR B-M.

    SvaraRadera