Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

6 september 2010

Labour Day!

Idag unnade jag mig en god sovmorgon, klev inte upp forrens vid 10 tiden. Heidi och Leo skulle da ut och springa med pojkarna i deras springvagn typ, sa jag tog mig en god frukost i lugn och ro. Blev mjolk med hallon, blarbar och flingor :)

Sen gjorde jag mig iordning for att aka till poolen, blev en svang sjalv idag vilket var ratt sa skont. Jag simmade en hel del, var valdigt skont, kanns det att jag motionerar lite iaf! Sen solade jag och laste bok. Sa efter en tva timmar sa borjade min mage kurra efter lunch, sa jag begav mig hemmat! Heidi och Leo med pojkarna hade akt till IKEA en svang, sa dom var ej hemma nar jag kom hem. Jag at lunch, snackade med folk hemma pa datorn och sen tog jag mig en nap :) Sov kanske 45 min och det var sa skont! Sen kom Heidi och resten hem, Heidi ar sa sot, hade kopt lite doftljus till mig som jag kunde ha pa mitt rum :) Hon ar verkligen en angel!

Dagen rullade pa ratt fort idag, for helt plotsligt var klockan 5 och dags att hoppa i duschen for att gora sig iordning for daten med Sofia :)
Heidi korde mig till Claredonvid 6 tiden, motte sen upp Sofia vid Metron. Sen gick vi till Cheesecake Factory och at middag! Blev samma underbara mat som i lordags + ett glas rott vin :) Sofia ar inte 21 an men fyller 15 oktober, sa da jaklar kan vi ut och festa tillsammans!! ;)
Nu ar jag hemma igen, klockan ar bara 9 vilket ar skont, kan man komma i sangen i hyffsad tid ikvall :)

Godnatt alla underbara <3

Pussar & Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar