Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

5 september 2010

Underbara vanner :)

Gardagen borjade med att jag och Leo akte for att hamta upp Nina och Julia har i Arlington, sen korde Leo oss in till Pentagon Mall :) Dar motte vi upp Theresa och Katharina. Gick direkt till Forever 21 for att SHOPPA :) Gud sa mycket fina klader, var helt galet! Jag plockade pa mig sakert 20 olika kladesplagg! Slutade med att jag kopte tva kjolar och en troja, bilder kommer!
Sen tog vi Metron in till DC for att mota upp Sara, Julia och Julias tva vanner :)
Vi gick en svang till Starbucks, saklart ;) Sen vidare genom DC for att tillslut komma till Vita Huset! Var valdigt mycket folk dar, alla skulle ta kort, sa var lite galet stundtals :P Vi gick en mys svang runt Vita Huset och jag, Sara och Julia njot av att fa prata lite svenska :)

Sen akte jag, Sara, Nina och Julia hem med Metron till Arlington for att hamta vara bilar. Sen drog vi vidare till Tysons Corner och Cheesecake Factory!! :)
Herregud sager jag bara, vilken mat dom har dar! Jag var i mathimlen dar, helt underbar mat!!
Jag och Nina delade pa en Garlic Noodles nanting med tiger rakor :) Sen efterat sa at vi alla var sin cheesecake bit, herregud sa gott :)
Alla som aker till USA nagon gang bara maste prova pa Cheesecake Factory, helt underbart <3
Vi satt dar ratt lange, njot av underbar mat och underbart sallskap!
Sen korde jag hem Julia och Nina, sen drog jag och Sara hem till mig!
Drack lite cider, tjotade och umgicks lite, sen slocknade vi runt kl 01.00 :P Sov anda till 10.00, at en god frukost, tog en promenad med hundarna och sen korde jag henne till Metron. Korde Leo's stora bil for forsta gangen, var lite laskigt men det gick hur bra som helst :) Stolt over mig sjalv, igen! ;)

Nu ar kl 00:15, Jag och Heidi har precis kollat pa Remember Me - Gud sicken bra film <3
At en massa Ben&Jerry till filmen, me like :) Kopte flera sorter forut, sa nu ska jag banne mig testa alla :)
Nu nalkas snart sangen, ar Labour Day har imorgon sa nastan alla ar lediga, vilket gor att aven jag blir ledig!
Tanker pa er alla dar hemma, saknar er men vet att ni har det bra!
Godnatt Varlden!

Pussar & Kramar

The White House :)


Denna sota kjol kopte jag pa Forever 21


# 2 @ Forever 21 :)


Och sist men inte minst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar