Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

23 september 2010

Myrtle Beach, sicket underbart stalle

Hejhopp allihopa!
Nu ar jag hemma igen efter 4 underbara dagar nere i South Carolina vid Myrtle Beach :)
Haft det jatte bra, finns verkligen inget att klaga pa! Vadret har varit kanon, sa jag har allt fatt en hel del farg. Sk faktiskt ut till havet igen pa fredag med Louisa och hennes vardfamilj. Dom har ett strandhus nagonstans langre ner, nara dar vi var nu tror jag. Sa jag kommer bara hem och landar i 2 dagar och sen drar jag till paradiset igen :) Sa annu mer tid for att jobba pa min branna!

Nar vi kom hem efter en laaaang dag i bilen, sa var det skont att komma ut bilen, packa upp allt och sa. Sen senare gick jag over till Nabila for att bege oss ut pa en joggingtur, var riktigt skont :) Snackade massa skit samtidigt, sa det kommer vi absolut gora oftare!

Sitter och pratar med min underbara van Julia nu <3 Vill inte att du ska aka hem gumman, vill att du ska hitta en familj i DC omradet! Haller alla tummarna for dig!!

Nu ska jag dricka lite vin och kolla pa Idol :)
Kramar

Badrummet pa Hotellet :)

Sovrummet, fick ett eget med egen toalett :)

Hotellet :)

Strand sa langt ogat kan se :)

Heidi Axel & Olie :)

<3

:)

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!

    Du har verkligen kommit till "Paradiset" vi har ju vårat "Paradis" här hemma.Jätte roligt att allt flyter på så bra för dig.Sköt om dig tills dess må Bäst.Kramar B-M

    SvaraRadera