Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 oktober 2013

Då var det måndag igen!

Helgerna går verkligen tokigt fort. Haft en helt ledig helg och det var ett bra tag sedan sist, men tyckte den flög fram..
Min måndag börja inge bra, haft hemska mardrömmar inatt och legat vaken mycket så var otroligt trött när jag vakna :(
Men tog mig upp, fixade lite här hemma och åkte sen till Sportlife. Idag blev det Cirkel och Indoor, körde verkligen slut på hela kroppen och de var otroligt skönt :)
Hem för att landa lite, äta go sallad till lunch och kolla ett avsnitt Pretty Little Liars.

Eftermiddagen spenderade jag i stallet, fixade hela stallet för insläpp. Sen kom hanna ut med hundarna, jag gjorde iordning Palita och vi gick bort till paddocken. Hanna hjälpte mig en stund med Palita och det blev riktigt bra tillslut och vi var alla nöjda :) Jobbade med gummi-snodd idag, vilket tvingar Palita att slappna av i nacken och jobba med ryggen, vilket hon behöver få göra emellanåt då hon är väldigt högrest och spänd i nacken. Men med denna gummi-snodd så tvingar man henne på ett snällt sätt då snodden är väldigt elastisk :) Ett riktigt bra hjälpmedel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar