Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

29 oktober 2013

Vitamin Boost!

Haft en bra dag som varit ganska lugn.
Åkte hem till mamma och gav småkatterna avmasknings tabletter, vilket dom absolut inte ville ha först men efter lite om och men fick dom svalt dom ;) Pussa på dom och myste en stund innan jag åkte hem för att sova några timmar.

Efter några timmars sömn och lunch, åkte jag till stallet. Underbart att andas stall och hästluft igen efter 1 veckas break pga förkylning mm. Fixade i stallet och sen blev det en promenad vid hand med fina Palita, som var nyklippt och därför vi gick en promenad. Hon är otroligt svår klippt, då hon verkligen hatar de och får panik, mest över att apparaten låter tror jag.. Stackarn!
Så hon måste alltid få lugnande när vi klipper henne och efteråt är de dumt att rida. Men innan promenaden fick hon gå i hagen några timmar :)

Blev en vitamin bomb boost förut med apelsin, clementin, morot och ingefära - supergott! :)
Inte kommit igång med träningen ännu, men imorgon är tanken att jag ska på 60 min Indoor Halloween med Team Untz Untz, men får se om jag går då jag inte tränat på så länge. Bättre att börja lugnt kanske!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar