Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

27 oktober 2013

9 dagar utan...

... någon träning alls! Då jag vart förkyld i en veckas tid så har jag inte tränat sen fredag förra veckan. Är väl iofs bra en vila ibland så kroppen får ladda om batterierna och vila musklerna. Men idag är abstinensen HÖG trotts att jag fortfarande är ganska förkyld, men tänkte ta mig ut på en lugn PW och se hur det känns. Få komma ut och få lite frisk luft är ju alltid bra, sjuk eller inte.
Helt kravlöst tänkte jag bara ut och gå en stund, kommer troligtvis inte bli långt men 2 km ska jag nog orka, alltid nåt :)

Tobbe ska strax iväg på match så jag har lite egen tid så här en söndag! Tänkte komma iväg till mamma sen för dom har fått hem två små kattungar på 6 veckor som jag bara måste pussa på ;)

Hörs mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar